lørdag 16. juni 2012

Post Geneveskolen

Så var Geneveskolen over for 2012.

Jeg sitter igjen med en følelse av å være en veldig priveligert tillitsvalgt etter å få ta del i alt hva Geneveskolen har å tilby. Jeg har fått møte tillitsvalgte fra Norge og de andre Nordiske landene som jeg er 100 % sikker på at kommer til å komme langt her i verden. Noen av dem kommer sikkert til å bli delegater om noen år under den Internasjonale Arbeider Konferansen (ILC).
Under de tre ukene i Geneve har jeg forsøkt å hele tiden ha i bakhodet at jeg representerer mange medlemmer som ved deres valg har sagt at de stoler på meg.

Jeg håper det er mange unge mennesker som søker seg til denne skolen fra Norge de neste årene. Det er viktig at de fremtidige tillitsvalgte får et innblikk i hvordan verden fungerer og hvordan man kan behandle saker på et internasjonalt nivå.


Tusen takk til alle mine medelever for at jeg har fått lære dere alle å kjenne og for 3 helt fantastiske uker sammen.


1 kommentar:

  1. Og takk til deg også, Dan. Har satt pris på å bli kjent med deg!

    SvarSlett